yourpariah ilkinde ikimiz de böyle bişeyi bilmiyoduk çok da gerekli mühim bir olay değil ikinciye hamile kaldığımda zaten gerekli olucak diye doğum hediyesi araba istiyorum dedim hemen aldı ama doğum hediyesi adı altında baya gelenekselleşmiş bişey bu olay galiba genelde doğumgünlerimizde bile pek öyle hediye her zaman almayız hediyeyi gördüğümüzde gerek varsa denk geldiğimizde falan alırız öyle serbest yani. Valla iki gönül bir olsun bir güleryüz iki çift güzel söz saygı sevgi yeter her şeye 🫶