Yegino TubaMustafa medicalde Gökben Hanım var bir kere gittim henüz ama memnun kaldım. Mustafa Kemal Takal’ı çok methediyorlar onun özel muayehanesi var sanırım
TubaMustafa AliBinnur ya ben mesajı gözden kaçırmışım canım :) ben şuan 27+2 yim Senin kaç haftalık canım ???
TubaMustafa AliBinnur hem eda hanımda hem Gökben hanımda bakıldı İkisinde de normal muayene ücreti ödedim ben :) ekstra bi şey yoktu sadece ekranda daha net görülüyor bebiş Bide tüm organları uzun uzun inceliyorlar o kadar
Selmas57 AliBinnur sadece muayene ucreti odedim. Oyle cok uzun surmedi ama, zaten sorun gordugunde cok daha uzun bakiyomus
AliBinnur TubaMustafa bakan kişi eda hanım mı kuzum Bana detaylı ultrasona göndericem dedi kafasında kist var büyüdükçe geçer ama eğer geçmezse bi baktıralım dedi 20 martta gideceğim kontrole
AliBinnur TubaMustafa bakan kişi eda hanım mı kuzum Bana detaylı ultrasona göndericem dedi kafasında kist var büyüdükçe geçer ama eğer geçmezse bi baktıralım dedi 20 martta gideceğim kontrole
Edanuretz AliBinnur merhaba kistin sonucu nedir acaba bende aynı sorunla karşı karşıyayım uşaktayım??
AliBinnur TubaMustafa bilmiyorum ki detaylı ultrasona göndericem 5 aylık olunca dedi 20 martta 21 haftalık oluyor