15+2 haftalık gebeyimm. Arkadaşlar gebeliğin başından beri iştahım yok. Ama en azından her gün kahvaltımı yapıyorum yediğim şeyler 2 yumurta peynir zeytin ceviz. Gün içinde de muz yeşil elma bazen de süt tüketiyorum. Akşam yemekleri cok hafif yani bi tabak yemek yiyorm zorlan neden böyle oluyor anlamıyorum. 2 öğün yiyorum sonra da aralar da bişeyler atıştırıyorm her gün böyle ama yediklerimin aynılarını her gün yiyorum. Sorum şu sürekli böyle mi olucak iştahım acaba? Bebeğe sıkıntı yaratırmı böyle olmam. Biraz akıl verin ne yapayım. 72 kiloyla hamile kaldım 1 1 bucuk kilo da verdim şuana kadar. Ayrıca tuvalet e de her gün bir kere cıkıyorum bu yüzden mi kilo alamıyorum acaba . Kilo almak cok önemli mi cok bi bilgim yok beni aydınlatınnnnnn