Denizsudn Merhaba 5 günlük embriyo transferi yaptıralı 15 gün oluyor sonucum pozitif bugüne kadar hep sol kasığımda seyerme pıt pıt atın hissediyordum bugün önce karnımın ortasında sonra sağ taraf kasığımda hissettim sence neden
elifbsraaa1 Denizsudn erkek olacak diyorlar böyle hissedince bende senin bulunduğun zamanlarda aynısını yaşadım rahim yapın değişiyor kese oluşturur vs. bunlarda etki edebilir 🥲
Denizsudn dygsss iki embriyo transferi yaptırdık ikiz mi acaba diye düşünüyordum çok fazla hareket hissedincd🫣
Denizsudn patulii iki embriyo transferi yaptırdık ikiz mi acaba diye düşünüyordum çok fazla hareket hissedincd🫣
dygsss Denizsudn ikiz olsa bile şuan hissetmeniz mümkün değil en az 15-16 haftalık olması lazım test yaptınız mı hamile misiniz
Denizsudn dygsss evet iki kez kan testi yaptırdık şükür pozitif çıktı 24 ünde de kese kontrolü için muayenemiz var
dygsss Denizsudn bende hissetmiştim hatta öyle anladım hamile olduğumu yerleşiyor ondan bence bende batma olmuştu sağ kasığımda gerçektende sağıma yerleşmişti