Fey04 Öncelikle iyi akşamlar şuan 5 haftalık hamileyim gölcük medarda ahmet coşkan hariç memnun kaldığınız doktor var mı😍 birde muayene ve doğum ücreti ne kadar acaba 👶🏼
meriust Fey04 ben ocak ayında bertan beyde doğum yaptım çok memnun kaldım alanında çok iyi bir doktor çok güvenmiştim nitekim sezaryen sürecim de çok rahat geçti. Ocakta muayene 2400 sezaryen doğumu doğumu 34500dü