4 yaşındaki kızım haklı bile olsa insanlardan özür diliyor. 6 yaşındaki kuzeni ondan ksüyo kızım haklı bile olsa hemen özür diliyo kızım gidip. Sırf küsmesin diye sürekli özür diliyo. Bugün çocuk eline vurmuş kızım ağlamış kalkmış özür dliyo çocuktan. Ben de kızma kızdım, sen hatalı değilsin meden sen özür diliceksin diye. Hayatı boyunca insanları memnun etmeye çalışan, hep egoist narsist insan hayatına çekicek. Belki haksızım bilmiyorum, ama geleceğini düşünüyorum kızımın. Güçlü biri duruşı olsun her zöan