Arkadaşlar bu resmen 10 gün içinde 3. Kez bayılma noktasına gelişim 17 haftalık gebeyim geçen hafta yarım saat aralıklarla bayılma noktasına geldim tuzlu ayran içmiştim kendime gelmiştim şimdi yine aynısı oldu aniden kulaklarım dolgunlaştı enseme ağrı girdi bayılacak gibi oldum aniden oturdum normalde de tansiyon düşüklüğü yaşayan biriyim bugün bir de temizlik yaptım yoruldum ondan da olabilir mi acaba