busrax_ Kızlar üstteki bu sabah 10da yaptığım alttaki akşam 6da yaptığım tam pik olmadan silikleşti mi yoksa üstteki pik sayılır mı sizce
Baliimsid busrax_ merhabalar benim de dün sabah koyuydu akşam tekrar yaptım silkti. Bu sabah yaptım tekrar koyu. Akşam bence lh seyrekleşiyor doğru sonuç vermiyor
busrax_ Baliimsid inşallah yarın sabah tam piki görürüm. Normalde piklerim control çizgisinden çok daha koyu oluyordu bu sefer böyle olması şaşırttı