Aleyna4161 Kızlar 2. Doğumum olucak ne olur ne olmaz unuttuğum bişey olursa diye soruyorum neler koyalım valize mayıs ayı doğum ayım 30+3 teyim kendim için ve bebek için neler koyayım normal doğum olucak inşallah ilk doğumum da normaldi .