Nur08 Bugün 12 haftalik oldum ikili test yapti doktor iyice baktı biraz erkeğe benziyo ama daha kesin değil dedi. Çıkıntı var gibi dedi ama ben görmedim sizde nasıl dedi doktor sonra cinsiyet değişir mi yanılmış olabilir mi?
Kelebek123 Nur08 ben de 12.haftamdayım. Doktor bana da geçen gün bir çıkıntı gördüm ama erkek mi bilemedim dedi. Kızlarda da oluyormuş sanırım o çıkıntıdan.