Kızlar cuma akşamı başladı kaşınmam hala daha devam ediyor. Sinek ısırığına benzer. Sırtımda göbeğimde çok fazla var. Bacağımda kolumda o kadar yok. Artık kaşıya kaşıya kanatıyorum. Ilık duş aldım fayda etmiyor 🥲 internetten araştırdım pek bişey anlamadım. Hastaneye de gidip gitmemekte kararsızım. Başınıza geldi mi hiç? Nedir bu??