sedaaks bizde 36+4 haftalık olduk suan hastanede yatıyorum sancim çıktı ara ara minik sancı yatmak istemedim ama çok ısrar edildi çünkü sezeryan olacağım için eve gitmen tehlikeli eger sancin artarsa bebek baski yapıp rahmin yada dikisin yirtilir dedi bende yattim sancim geçmedi artarsa doguma alinacagim annem gelmeden doğuma girmek istemiyorum 🥹🥹gurbette olduğum için kimsem yok şuan yanımda tekim 😔😔rabbim kimseye gurbete düşürmesin çok zor