36 haftalık hamileyim kızlar geçen hafta kontrolüm vardı bebeğimin buyumedigini karım cevresinin küçük oldugunu söylediler bunun üzerine ertesi gün perinatolojiye gittim o da 37 . Haftada doğum olacak dedi çok korkuyorum benim gibi olan var mı bebeği kuveze alırlar mı hafta da 2 kes nst ye gireceğim yarın ilk günüm aynı zmaan da miyom da var ben de hem doğum hem ameliyat olacak bunun da kaygısı var tabi …