melisa_ivanova Kızlar merhabalar kaç haftada göbüşler çatlamaya başladı ben tam 37+5 e kadar çatlaksız geldim ta ki dün geceye kadar. Sabah bir kalktım ki karnımda çatlaklar var tesetürlü olduğum için resim atamıyorum çekebilenler lütfen göbüşünü çekebilir mi💕
lilyum_ melisa_ivanova benim ilk haftalardan bacaklarımda çatlaklar oluştu. Kremler yağlar hiç etki etmedi. 30. Haftadan sonra karnımın yanlarında ve kalçamda çatlaklar oldu. Şimdi 35 haftalık olduk iyice belli oldu. İnşallah dogumdan sonra geçer. Hiç olmadı lazer tedavisi varmış ona giderim.
melisa_ivanova lilyum_ Ben tam 37+5 e kadar 0 çatlakla geldim 1 gecede insan nasıl çatlak sabah şok oldum
lilyum_ melisa_ivanova olabilir canım ama hemen krem ve yağ sürersen geçer. Benim ilk çatladığım zamanlarda bir gün karnım aşırı derece kaşınıyor ve acıyordu. Duş aldım baktım birşey yoktu. Akşam olunca kaşıntı arttı bi bakıyım dedim bir sürü çatlak vardı. Yani sabah birşey yokken akşam nasıl çatlar bir insan. O gece bir sürü krem yağ falan sürdüm. Sabahına geçmişti