1_yagmur 35 hafta 1 günlüğüz ama son 2-3 gündür haraket hissediyorum bi problem yok ama haraketlerinde azalma var gün içinde birkaç kez çok kısa hissediyorum normal mi ?
Dilamser 1_yagmur kendinizi aç birakmayin bide yorgun olursanız bebek hareket etmiyor bu hususlara dikkat edin doktorum demişti bunlara rağmen hareket etmoyorsa gel demişti .
Tugba2794 1_yagmur ac kalmayın , doktor randevuma sabah erkenden gıttıgımden ac gıdıyorum nst de hıc hareket etmıyor ne kadar dokunsalarda durgun kalıyor taa ki bırseyler yıyene kadar o zaman hareketlenıyor
Ftm35 1_yagmur yorgun olmayın bir şeyler yiyip sol tarafınıza uzanın hala aynı ise doktora gidin iri bebek mi haftası küçük daha çok yeri dar olmuş mudur bilemedim
1_yagmur Aç olmuyorum aslında gün içinde besleniyorum yiyorum ama genelde çok haraketli bir bebek gün içinde yine haraketlerini hissediyrşum ama son 2-3 gündür azalma var gibi acaba yeri daraldığı için mi diye düşündüm
deletedmom43191 1_yagmur 24 saat içinde 10 kez hareket ediyorsa sıkıntı yoktur eger daha az hissediyor iseniz şuanda bir hastaneye gitseniz iyi olur
1_yagmur deletedmom43191 24 saat içinde ise bi sorun yoktur o zaman inşallah 🙏🏻 çünkü 24 saat içinde 10 haraket oluyo
deletedmom43191 1_yagmur tamam o zaman sıkıntı yok bende hareket azligindan doktora bahsettigimde 24 saatte 10 kez olmalı dedi
1_yagmur Ftm35 yorgun değilim sürekli uzanır vaziyetteyim kilosu normal ama boyu uzun yarın bi sağlık ocağına gidicem onlar anlar mı bişey derler mi bilmiyorum yarında aynı şekil olursa doktorumla görüşürüm diye düşünüyorum
Ftm35 1_yagmur boyu ile alakası yoktur eğer içinize sinmiyorsa acile gidin nst ye bağlanın sağlık ocağı sadece kalp atışına bakar