Merhaba kızlar, ben 13 Ocakta bebeğimi kalbi durduğu için 8 haftalıkken kaybettim. Ve kürtaj oldum sonrasında. Pcosluyum ve çok zor gebe kalmıştım tekrar tedaviye başlamam için regl olmam gerekiyor ancak 2 ayı aşkın süredir regl olmuyorum. Doktorum bu süreçte hiç yumurtlamadığımı söyledi. Şimdi adet söktürücü kullanıyorum ve bitmek üzere ama hiç bir belirti yok adet olacağıma dair. Fazlasıyla üzgün ve stresliyim. Ancak şimdi korkuyorum da bi sorun mu var bu durumu yaşayan var mı? Daha önceleri reglimi düzenlesin ya da regl olamadığımda getirsin diye soğan suyu vs kullandım ancak hiç bir işe yaramadı. Böyle bir şey yaşayıp da farklı şeyler deneyerek sonuç alan biri var mı diye merak ettim. Ya da bu süreç normal mi bilmiyorum. Sürecinizi sizler de yazarsanız çok memnun olurum 🌸