Betamom Kızlar bazen karnıma ve belime cok ağrı giriyor. Adet sancısı gibi başlıyor bir yerde pik yapıyor. Canım yandıgından değil ama bir anda ağlıyorum agrım var diye. Beni korkutuyor biraz. Erken dogum belirtisi değildir demi🥺
Dilamser Betamom ben 34+1 hafatadayim benim hem bel ağrıyor hem kasılmalar var karnım taş gibi 2 kez ntsya girdim hafif sancı ciktu doktor normal 20gun sonra ayına göreceksin dogursanda sıkıntı yok dedi ama erken doğum riskimde yok zaten 38 hafatayida gururum gibi geliyor .
Dilamser Betamom doğum sancısı öyle hafif olmuyor yerinde duramazsin başlarsa suyun veya kanamam olmazsa korkma.
Betamom Dilamser yok dogum başlamıyor onun farkındayım. Ama bu sancılar erken dogumun habercisimi onu bilmiyorum. Yani 34-35 te bir anda dogurmam heralde umarım insallahh. Yoksa 37-38 benim doguracagımı hissettiğim haftalar