Hiç kimseyi dinlemeyin bu sizin doğumunuz sizin bebeğiniz. Nasıl doğuracağınıza sadece ve sadece sen ve bebeğin karar verir, doğum iletlemezse mecburi sezaryen olursa olursun ama doğum ilerleyebilecekken sakın normal doğumdan vazgeçme eğer normal doğum istiyorsan. Vajinanın eski haline dönmemesi vs tamamen saçmalık inanmayın böyle şeylere bu tamamen kişiden kişiye farklılık gösteren bişey, size bu akılları veren kişiyle kaşınız gözünüz nasıl farklıysa doğum hikayenizde farklı olacak, her doğum kendine has kendine özeldir hiç kimseninki diğerine benzemez. Suni sancı alan milyonlarca kadın var, normal doğum için sizde ya da bebekte bir sıkıntı çıkmadığı sürece kararınızdan dönmeyin