atlasinannesi231118 oykumens Ben daha buradayım 🤪 37+4 perşembe veya cuma planlı sezaryen. Yarın belli olacak ❤️ Siz kaçıncı haftadasınız
Gulperi8 oykumens 39+0 regl ağrısı gibi ağrılar var sadece başka da tık yok gerilmeye başlıyorum gün geçtikçe😂
oykumens atlasinannesi231118 oh maşallah günü de belli benim de önümüzdeki cuma 40 haftam doluyor bu gidişle zorla getirtecez 🤣🤣
oykumens Gulperi8 bende 39+2 iki gecedir reglin bir tık üstü düzensiz sancım oluyor geçiyor.. 41e sarkmaz inşallah. Bide kız çocuğu çabuk gelir derler nerdeee😂
atlasinannesi231118 oykumens ayy 40 hafta mıı 🥹 Kolaylık diliyorum size işiniz zor. Sağlıkla gelsin kuzucuk ❤️
oykumens Gulperi8 hem uykular haram oldu hem ne tarafa yatsam diger bacak uyuşuyor sabaha kadar dön o tarafa dön bu tarafa 😮💨
keyfimin-kahyasi-misin Gulperi8 43 de gelen ilk oğlum 🤣🤣 37+4 de ağrısı başlayan ikinci oğlum dkdnd ama hala gelmedi dün başladı bakalım
oykumens keyfimin-kahyasi-misin keyfimin-kahyasi-misin 43 mü aman Allahım düşünemiyorum 3 hafta daha gerçekten çok uzun. Ozman senin bunda da 41i rahat bulur hayırlı doğumların olsun inşallah
oykumens Edanursoylu sezaryen olunca tabi ona göre hazırlıklı ve biraz daha kafan rahat oluyor hiç olmazsa netsin yani. O gün mü bugün mü nasıl olacak diye endişen olmuyor. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Zhra-10 Edanursoylu ayniyiz banada 26 mart günü verildi rüyamda da görmüştüm sonra baktım kadir gecesine denk geliyor
keyfimin-kahyasi-misin Gulperi8 belirli doktorum yoktu Gelişimi durdu başladı ve almaidlar malesef bebek uyi diye
oykumens keyfimin-kahyasi-misin nasıl başlamış hissetmiyor musun nst de mi çıktı. Benim de ciddi ciddi iki gündür geceleri regl ağrısının bir tık üstü sancım oluyor ama düzensiz ve geçiyor bir müddet sonra