Cuma günü fazla hareket hissettim, bir de baskı hissettim kafamıza takıldı acile gittik kontrol ettiler sonra bi nstye bağlayalım dediler sancı çıktı kontrol amaçlı yatış yaptım, sonradan düzeldi ama bir kere bu risk yaşandığı için ciğer geliştirici iğne oldum. İçinizin rahat etmediği durumda ne olur ne olmaz görünün bi doktora ne olacağı belli oluyor. Ben acile giderken dedim belki haftasından kaynaklı büyümeden dolayı böyle hissettim ya da idrar yolu enfeksiyonu diye düşündüm ama hiç biri değilmiş. 28+6’yım