Elossgum beni kadın doğumcum yönlendirdi dicen. ailede kalp delikliği var birinci derece kardeşlerimde dersin. Çünkü bu çok önemli 😀 bi de akraba eviliği var dersin. hemşireyim ordan biliyorum. Bende aynılarını söyledim çünkü irdeliyolar. Benim akraba evliliğim doğru kadın doğumcum da bu yüxden yönelendirdi.