Beybyi Kızlar 37+6 haftamdayım arada bı ağrı girip gidiyor göbeğim de inmiş gibi bu ayın sonunda 40 imiz doluyor o zaman a kadar doğurmak istiyorum ya en geç 39. Haftada doğsun istiyorum
deletedmom43191 Beybyi senin istemenle mi doğuyor kız bebek o gelmek istedikten sonra sen ne kadar istesen boş yani
Esrakzly Beybyi yorumlarda sipariş mi veriyrosun demiselr de ne alakası var😅 bende 38+1 im 1 hafta içinde doğurmak istiyorum esim 20 günlük dogum iznine geldi ağlıyorum artık doğsun diye😔😔
Beybyi Esrakzly ben dogurssm o izne cikacak eşim de bizi bekliyor bayramı artık 40 haftalık olarak geçirmek istemiyorum
tecrubeliiannee Beybyi 36 dan sonra hayat çok zor seni çok iyi anlıyorum yapabiliyorsan yerleri elinle sil eğil kalk merdiven in çık hurma ye sıcak duş al
Esrakzly Beybyi hersey vaktine esirdir hayırlı sağlıklı bir skeilde dogar insallah bebeklerimiz ama bu aralar gelse hiç fena olmaz bayramlık ciciler bile hazir😅😅