SadeceSenaa Kızlar fikir verin 2.gebeligim 7 aylık hamleyim bu sefer erkek bekliyorum hayırlısyla fikirlerinizi bekliyorum
melike1-2 @SadeceSenaa bende bekleyim kenarda 3.gebeliğim ama uzun zaman geçtiği için sıfırlanmış gibi hissediyorum 😄🥲