Döngümün 21. Günü bugün. Bu ay günde bir klomen denetti doktorum takip yapmadı ben kendim ovülasyonla takip ettim ama pik göremedim. Yinede gün aşırı ilişki oldu. Testlerin koyu olduğu günler akşama tekrar test yaptım silik çıktı yani pik değil testler sadece koyu çıktı :( yinede gebelik şansım var mı? 