newmomB bak yumurtlama zamanını şöyle hesapla, adetin başladığı günü 1 diye say. 12-14 ve 16. Günler ilişki olcak.
Ben sabahları aç karna üç gün boyunca maydonozu hazır suya atıp kaynattım 15 dk ka onun suyunu ılık içtim. Akşamları eşimle birlikte olmadan 30 dk ka önce yarım kilo sütü aldım kaynattım ama üstü kaymak tutmasın karştır o yüzden
Sonra eski usul tuvaletini yapar gibi üzerine otururcasına yaklaş. (Kendinş yakma tabi) :)
O buhar genital bölgenden içeri geçtikçe tğm kanallarını açıyor. Eşinle birlikte olunca mutlaka eşin bacaklarından yukarı kaldırıp iki defa sallasın yurt dışında doktorların önerdiği bir olay bu. Sonrasında belinin altına yastık al ve yat uyu. Ertesi günde serçe parmağının yarısı kadar ince bir lokumu kes her tarafı yapışkanlı olsun. Onu karabibere bula ve genital bölgeden fitil gibi ileri it, bunu yaparken yanma hissi olucak ama korkma bir dk ka sürüyor. Sonra hemen sırt üstü yat bir saat. Bunu yapmanın sebebi de rahim karabiberin etkisi ile kızgınlaşır ve çocuk yapmak için faaliyete geçermiş. Ben Ankara’da oturuyorum bi arkadaşımın kayınvalidesi bu işleri yıllardır yapıyormuş ve küp vururmuş göbeğine(sırtına şişe çekmek gibi) kadına gidip de çocuk sahibş olmayan yok Allahın izni ile. Bende geçen sene gitmiştim bunları söyledi 10 güne hayırlı haberi alırsın demişti 9. Gün hayırlı haberi almıştım :)
Ama bu süreçte belimi şal ile sardım ve ayaklarımı hiç üşütmedim. Çünkü o teyze demişti ki ayaktan ve belden soğuğu hemen alırsın uşağın olmaz, kendini sıkı sar ağır hareket et aniden eğilme yğksek yerlere de uzanma demişti. Ev süpürürken bile dikket etmiştim. Uzun oldu ama umarım yardımcı olmuşumdur. Benimle aynı anda giden arkadaşım da bir hafta sonra hamile kaldı bebeği kucağında. Bende adet için iğne oldum hala olamadım. Regl olayım bir daha deniycem inşallah