Gulperi8 Kızlar gece boyunca regl ağrısı gibi ağrılarım vardı ama dayanabildiğim için evde durdum suyum flan olmadığı için gitmek istemedim sizlerde de bu haftalarda oluyor muydu ilk gebelik olduğu için hemen her şeyde hastaneye gitmek istemedim
Zuzu_23_23 Gulperi8 39+1 bende de adet ağrısı oluyor bel ağrısı vajinada anlık batma oluyor çığlık atıyorum ama geçiyor sonra dedikleri gibi 5 dk 10 dk gelen ağrı değil bekliyorum bende 🥺
Sibelipekf Gulperi8 canım benim gece adet olacakmisim gibi karnım agriyordu42+3 teydim. Sabah Nisan geldi 2 cm açıklık olmuş git yarın gel dediler akşamında ağrım arttı dayanamadım suni sancı verdielr doğum gece oldu
Gulperi8 deletedmom43191 valla gidecektim de orda da alttan muayene ediyorlar ya sürekli mahvoluyorum geri gönderiyorlar sonra
Zuzu_23_23 Gulperi8 yalancı sancı diyorlar bende kaç defa gittim nst de sanci da vardı ama gelen giden yok
Zuzu_23_23 Gulperi8 bı gece böyle çok sancilandim acilde ki ebe dedi doğum sancısı olsa hastaneyi inletirsin
Gulperi8 Zuzu_23_23 aynen bana da öyle dedikleri için evde bekliyorum sürekli gidip alttan muayene olmak istemiyorum
Sibelipekf Gulperi8 alttan muayene aslında doğumu hızlandırıyor bence bende 4 5 defa çatı muayenesi yaptılar 8 cm açıklık oldu hemen
Sibelipekf Gulperi8 evet canım 42+3 te oldu doğum riskli birşey yoktu sezeryan yapalım dedi kabul etmedim bekleyelim sancım gelirsenirmal olurum dedim o şekilde kontrollu gittik