17 Mart pazartesi günü yani yarın oğlumla kavuşacağım inşallah 2. Sezeryanım olduğu için planlanmıştı daha önceden ve o gün geldi çattı son günün heyecanı farklı oluyor bakalım gece uyuyabilecekmiyim 🥹 Dualarınızda bana da yer verirseniz çok sevinirim herkesin hayırlı doğumları olsun inşallah 🥰