Bus-ra590 SadeceSenaa benimde haziran başına denk gelecek gibi görünüyor. Ben genelde kısakollu zıbınları tercih ettim hastane çıkışı takımı olarak da 3 tane aldım bide uzun kollu birkaç tane de zıbın aldım
S-Eda0 Merhaba bende hastane çıkışlarımı ve bazı tulumları (3-4) tane olmak şartıyla çünkü çok çabuk büyüyorlar bunları uzun kol aldım diğerlerini kısa kol ve sıfır kol şeklinde