senakkoc55 Kızlar gecikmemin 9. günündeyim idrar testi yaptım 2 tane silik çizgi çıktı ama belli yani gözüküyor ama kanda çıkmadı var mı başına böyle bir şey gelen
Meryemm46 senakkoc55 ben adete 4 günü kan 1,29 çıkmıştı daha kan vermedim senin ki kaç çıktı bak dur testlerin fotoğrafları atayım sana
gizem_esmr senakkoc55 once kana karisir sonra idrara gecer 9 gun gecikme uzun bir sure kucuk bir degerde olsa kanda cikmasi gerekir🙏🏼
senakkoc55 gizem_esmr ama şu an 9. gündeyim kan teseti verdiğimde 5. gün falandı bir de ilk defa testte silik de olsa çizgi çıktı
mmedinestlms senakkoc55 days doctor ve artımed çok yalancı pozitif veriyor buna şehit oldum ve burada ki çoğu anne adayları da bu düşüncelerde
mucizemom8 senakkoc55 o yalancı pozitif veriyor canım ya benimde geçen sy öyle çıktı ama gebelik yoktu çok silikdi
gizem_esmr senakkoc55 kanınıza gecmisse idrarda silik cizgi cikar baska marka test deneyin ya da tekrar kanla takip edin bircok test yalanci pozitifte veriyor cunku🙏🏼
Eldgrn senakkoc55 Gebelik ilk önce kanda sonra idrarda ortaya çıkar. Kanda çıkmadan idrarda çıkmaz. Şüpheniz varsa tekrar kan verin ama 9. Gün gecikmeye kanda düşükte olsa çıkardı.