Tkzbuse ben 37.haftada buraya gelmeye başlafım iki doğum arası 2 yıl var ise onaylıyorlar ve doktor deneyebiliriz bi problem olursa acil sezeryan olur ama neden olmasın dedi normal gebe polikliniğinde oluyo muayeneler ilk doğum gibi ilkte not düşüyolar ssvd istediğinizi sonra hiç farkı yok diğer gebelerden 39.haftada sezeryan önerdikleri ama sizin ssvd istediğinize ve riskleri kabul ettiğinize dair bir kağıt imzalıyosunuz normal sancı bekliyosunux sonra doğum başlayınca da gidicez bakalm henüz başlamadi benim de 😂