Dedekurt Haftamdayım ve çok kilolu bir insanım (115 kilo üstü). Arada karnımda şöyle bir şey oluyor. Karnımın aynı yerinde sanki kalp atımı gibi pıtpıtpıt hızlı bir atım oluyor ve ben hissediyorum. Bu bebeğin hareketi olabilir mi?
nurkarakass Dedekurt eğer 3-5 dakika boyunca düzenliyse hıçkırıyordur ve inanır mısın 9. aya kadar her gün hıçkırıyor hatta bazen günde 4 kere bile hıçkırık tuttuğu oluyor 🥲 uykudayken azıcık rahatsız ediyor ama sonra alışıyorsun.
Dedekurt cerengeredeli ay gerçekten mi😍 doktoruma da soracağım kontrolde bakalım ne diyeceğini çok merak ediyorum 🤭🤭
cerengeredeli Dedekurt kilolu insanlarda 20. Haftadan sonra hissediliyormus bende 19 dan sonra net hissetmeye başladım. Sordum doktoruma pıt pıt pıt bir şey oluyor diye bebeğindir dedi 🥹 ara sıra hissetmezseniz korkmayın çoğunlukla uyuyorlar ☺️
Dedekurt cerengeredeli Bende çok kilom olduğundan en az 25 hafta sonrasında hissederim diye düşünmüştüm🤭😂 Nedense gündüzleri olmuyor hiç akşamları oluyor bazen 🌸
Dedekurt nurkarakass Gerçekten çok güzel bir dıygu 😢 Bebeğe ait bir şey olduğunu anladım da ne yapıyor acaba neden pıtpıt oluyor üst üste diye düşünüyordum bende 😍💜
cerengeredeli Dedekurt gündüzleri biz hareket halindeyken içinde bulunduğu su onları beşik gibi sallıyor uyutuyor akşamda biz dinlenmeye geçince onlar uyanıyor ☺️