Kızlar bugün bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim. 7+2 haftalık. Doktor kürtaj yapalım dedi ancak ben 2 gün daha bekleyeyim belki kendiliğinden düşük yaparım diye düşündüm. Tecrübelerinizi aktarır mısınız? Kürtaj mı düşük mü daha mantıklı? Bir de evde kendiliğinden düşmesi için ne yapmam lazım? Lütfen acil yardım