Zeynepcey tencereye su koyup kaynatin iyice kaynayinca icinde emzir biberon artik ne varsa onlari atin. Ben yaklasik 5 dk kadar kaynattim sahsen. Sonra emzik bineron temizleyici ile cesmedeki sicak su ila yikayip kurumasi icin bekletim. Yanliz ketıl dan kaynatmayin suyu icinde kirac vs varsa diye diyorum direk tencereye koyun suyu. Ben rahat edemediigim icin oyle yapmistim siz istersen ketildads kaynatabilirsiniz tabi karar sizin ☺️ ilk yimamada boyle yaptim. Sonraki yikamalarda da birmal kaynar suya attim direk 10 15 dk kadar bekletip yine cesmedeki sicak suyla yikadim. Sadece kaynatma işlemi yapmadim sonrakilerde