Haco Arkadaslar adetim 3 gün geçti dün kan testi yaptım 0.5 cıktı ama hala adet olmadın acaba sonrada yükselme gibi bir durum yaşayan var mı
mmedinestlms Haco 0.5 de hiç yükselme görmedim ama ben bu gebeliğimde 0.10 şeklinde yükseldiğini gördüm
mmedinestlms Haco muhtemelen stres yapmışsınızdır yada bazı dönemler gecikmeler olabilir hayırlısı olsun sizin için