Merhaba dün gece ara ara gelen bir sancım vardı 2 gibi yattım 5te ağrıdan kalktım doğum yapıcam sandım ağrılar o kadar sık ve şiddetliydi ki ama ne nişan nede suyum geldi sabah 8 gibi ağrılar iyice azaldı ve sancının geliş sıklığıda düştü şuan sadece belimde bir ağrı var böyle olması normal mi açılma olmuş mudur acaba