ayalltsc senin ki + şeklinde olan modeli benim ki normal hamilelik çizgisi çıkacak şekilde olanı… ve seninkinde bariz belli bileee!! Ben de ilk bununla öğrendim. Zaten ufacık bir çizgi bile hamilesin demek bu testlerde ! 🧿 gözün aydın canım!!! Buda benden istediğin!💙🙏
