Kızlar 28inde catlatma iğnesi oldum bat 14 du. bugün reglim iki gün geçmiş oluyor. İdrar testi yaptm yine negatif ama regl olmadım. Bazı şeyler okudum catlatma ignesine rağmen kist olabilir diye korktm ağrım da var. Hiç böyle olmamıştı tedirgin oldum yaşayan var mı bu durumj