Bir-anne21 Kızlar 30+4 üm yürüyünce rahimde ağrı uzanınca hafif iğne batması hissediyorum her uzandığımda bacak arama yastık koyuyorum bu normal mi erken doğum korkusu beni mahvediyor bayramdan hemen sonra kontrolüm var
Elifff11 Bir-anne21 haftamız aynı dün o kadar ağrı ve batma hissettim ki korktum bayağı evi temizlemiştim, bugün daha iyiyim çok şükür ağrı vs hissetmiyorum 🙏🏻
Bir-anne21 Elifff11 benimde birgün iyi oluyorum birgün kötü doktor 32 de gel dedi ama inşallah bir hafta daha dayanırım da bir sorun çıkmaz korku beni tedirgin ediyo