Kizlar 5 hafta 5 günüm çok ayaküstü kalmiyorum ama nedense oturdugum zaman ayaklarimin altinda agri oluyor hele birde gün sonunda ayaklarimi uzattigimda sanki ayaklarim bende degil gibi agrisindan napacagimi sasiriyorum. Ödem vs. Yok sizde de var mı böyle bi durum yasayan?