duyguu11 Bazen görüyorum çok beğeniyorum dayanamıyorum sizce almalı mıyım? Bebeğim minyon olursa giyebilir mi? Yoksa büyük gelip elimde kalır mı sizce?
Razismom duyguu11 benim oğlum 6 aylık 9-12 giydiriyorum… Yenidoğan kıyafeti ilk ay giydi giymedi sonra hep 3 aylık, 3-6 giydirdim hızlı kilo aldı ve büyüdü..
miroscumm duyguu11 bebeginizin yapısına göre değişir ama abartmadan cok begendiginiz birkac parcayi alabilirsiniz bence
dilaradoyan duyguu11 kıyafetin hiçbi zaman büyüğü olmaz çocuk büyüyor çünkü. 3yaş bile beğenirseniz alın doğru mevsimde doğru bedeni bulmak yeterli. Yani yaşında yaz olacak çocuk için 12-18ay kışlık almak çok mantıklı olmuyor. Anlatabildim umarım ☺️