Kızlar benim aldıklarım 1 beşli hastane çıkışı 2 tane yeni doğan alt üst patikli takım. İki tane yeni doğan kısa kollu tulum. 3 tane yeni doğan zıbın . 3 yeni doğan patikli don.
0-3 ay üç tane kısa kol zıbın 03 ay 4 tane kısa kol tulum 3 tane 03 ay patikli don.
Müslin battaniye bunlar yeterli olur mu daha neler alayım neler ekliyim az fikir verin . Yaz bebeği napacağimi şaşırdım kış daha kolaydı😄