Roonniee bu arada doktorunuz nedne verdi? Bende uyuz gibi seyler cikmisi eklem yerlerimde kasiniyodu kabarciklar felan cikmisti 19 20 hadtalik felandim sanirim. O losyonu bi iki kere kullandım ama haftada 2 kere be kadar iyilesme gostertirdi sanki diyip kullanmadim bi sure sonra gecti kendilgijnden cok sukur. Uyuz oldum sandim ama degilmis Allahtan