Baby-ES Doğumun yaklaştığına dair bir belirti midir? Öyle bir şey okumuştum sanki ama aslı var mı ? Bir de regl olacakmışım gibi ağrım var alt kısmımda, bacaklarıma falan da vuruyor ağrı.. benzer durumu yaşayanlar var mı?
Kocamanailem_ Baby-ES 38+2 haftalık olduk bende de var mide bulantısı , alttan sürekli baskı hissediyorum. Doktorum bebek büyüdükçe baskı yapar demişti
Selin-Merve Benimde inanılmaz mide bulantım var akşamları özellikle sürekli tuvalete gidiyorum baskı oluyor bir iki damla dışında gelmiyorda 😂😂 son zamanlar dayanmamız lazım
Baby-ES Selin-Merve bende de sabah uyandığımda çok oluyor yada bir müddet uzanıp kalktığımda, çok az kaldı dediğiniz gibi az daha sabır lazım 🫠 ama artık hareketleri falan çok ağrıtmaya başladı 🥲