asena9 Kızlar sigara içilen cam balkonda çiçek, meyve, sebze yetiştirilebilir mi? Yaz geliyor çok hevesleniyorum rengarenk saksılarda rengarenk çiçekler ekmeyi ama eşim sigara içiyor balkonda etkiler mi bileniniz var mıdır? 🤍
Eliffyamann asena9 benim çiçeklerimin yaprakları sararmıştı aynı sekilde bakmama rağmen, ama cam balkon benimki
3minnosanasii asena9 annem kışın odalara filanda koyar çiçeklerini ve annem babam kardeşim hepsi pöfüüür pöfüüür içiyor bi şey olmadı çiçeklerine, ya da gariban çiçeklerde alıştı onlarda dumandan yararlanıp ayakta duruyorlar 😂
KLORAKHANIM asena9 yetiştirilir yaz geliyor camlar açık bırakılır sorun olmaz zaten bitkiler kendi oksijenini üretiyor
asena9 Baharkle ama cam balkon tek camı açılıyor sadece bizimkinin :/ duman çok içerde kalıyor ondan sordum askında
Eliffyamann asena9 bende çok seviyorum her bahar rengarek alasım geliyor ama ölüyor 🥲 balkondan dışarı sarkıtılan saksilari düşündüm ama onda da camlar kapanmıyor
asena9 3minnosanasii hahshahs bağışıklık kazanmışlar zavallı çiçekcağızlar desene 😂 ay bilemedim bu bahar deneyebilirim bir iki çiçekle o zaman