Sumeyyeaydn 30+3 deyim bende cnm korkma sorun olmuyor benimde aynı çok şükür sorunsuz geçti düzenli 2 haftada bir hem kadın doğuma hemde perinatolojiye gidiyorum bebeklerden dolayı gerek gördüğü için doktorum.Olabilecek sorunları dile getiriyorlar evet ama hepsi oluyor yada olacak diye bişey yok ama kontrollerini aksatma riskli gebeliğe giriyor çünkü sonuçta Allah yardımcın olsun sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 🥰