Bir-anne21 Brvndkm yeri daraldı artık oyüzden azalıyo benimde dün oğlum çok nadir hareket etti bugün daha çok hissediyorum sizde bir hisseder bi yavaş hissedersiniz korkmayın bende 30+4
R-baby Bende 30+1 im bazı günler hareketler azalabiliyor stres yapmayın Günde kaç kere hissediyorsunuz
Zhra-10 Yer daraldığı için öyle oluyor ama tabiki takip et yinede benim şu an 37 oldum zar zor dönebiliyor hissediyorum nstden de yani dün çıkmıştım bisy olsa çıkardı bi haftadır daa aşırı azaldı yani o vurmalar bitti dönme sadece hissediyrom
R-baby Brvndkm Hareketlerinizi takip edin hareket varsa bence sorun yoktur her gün aynı olmuyor Ama kafaya takıyorsanız bence doktora gidip sorabilirsiniz hem içiniz rahat eder ultrasonda da görürsünüz