Kızlar dün avm ye gitmiştim. bır ıkı saat ayakta kaldım. Sonrasında vajina ağrısından duramadım. Bugun sabahta sankı yanma ve kasıklarımda agrı var. İlk gebelıkte serklaj olmuştum acaba Dr a gıtsem mı? Vajına agrısı normal mıdır kı. 16+1 haftadayım. Enfeksıyon olsa hemen mı olur kı. İlk gebelıkte serklaj 18 haftada oldum