Kızlar selam cuma transfer oldum bugün ikinci günüm mü üçüncü günüm mü sayılıyor bilmiyorum. Çok erken ama bende hiç bir his belirti bir şey yok acele ediyorum ama belirtisi olanları da okudum belirti olmadan pozitif sonuç görenler var mı biraz içime su serpsinler nolur 😅