Kızlar selam geçen Salı 10.9
Cuma günü 30.9
Bu hafta daha veremedim
Salı tekrar vericem eğer 600 küsür olmazsa dış ya da kimyasal gebelik olacakmış
Nolur şu ramazan ayıının hayrına bana da bir Fatiha bir bas felak okur musunuz bebeğimiz olmasını çok istiyoruz cuma gününden beri aklımdan çıkmıyor yatamıyorum nolur yükselsin