Kızlar sezeryan doğum yaptım bugün 8. gün ve taburcu olurken bana şu gün kontrol için gelmen lazım gibi bir şey söylenmedi o yüzden dikişlerimin kontrolü için ne zaman gitmem gerek yahut kontrole gitmem gerekiyor mu? Ve dikişlerim için pansuman krem vs yazmadı sadece günlük duş almam söylendi hiçbir şey anlamadım açıkçası 🤦🏻♀️🤷🏻♀️